itulau_fanua

Tala Fou

Fa'avasegaina ma le Atina'e i le Lumana'i ole Pulea Mamao

I tausaga talu ai nei, faʻatasi ai ma le faʻaleleia o tulaga o le ola ma le alualu i luma o tekinolosi, o le mamao mamao ua avea ma vaega taua o tatou olaga.Mai le uluai TV, ea malulu mamao, e oo atu i le taimi nei atamai fale pulea mamao, o latou ituaiga ua faateleina ma sili atu ona tele.

wps_doc_0

Muamua lava, e tusa ai ma mea faʻatonutonu eseese, e mafai ona vaevaeina le pulea mamao i ni ituaiga.O mea e sili ona taatele o mea faʻaoga i le fale, e pei o le mamao mo TV, ea malulu, ma eletise eletise;ma faatasi ai ma le taʻutaʻua o fale atamai, failauga atamai, moli atamai, ma loka faitotoa atamai e iai foi a latou lava pule mamao.

wps_doc_1

Lona lua, e tusa ai ma auala eseese e pulea mamao, e mafai foi ona vaevaeina le pulea mamao i le tele o ituaiga.O le fa'amama mamao fa'ale-aganu'u fa'aletino e fa'atautaia e fa'amau, ma fa'atasi ai ma le atina'eina o tekonolosi pa'i, o le pa'i mamao fa'atonutonu ua avea ma fa'auluuluga.E le gata i lea, o loʻo i ai le leo faʻatonutonu mamao, faʻatonuga faʻatonutonu mamao, ma isi mea, lea e aumaia ai tagata se poto masani sili atu.

wps_doc_2

Mulimuli ane, faatasi ai ma le taʻutaʻua o telefoni feaveaʻi, telefoni feʻaveaʻi mamao faʻatonutonu ua faasolosolo malie ona ulufale i olaga o tagata.Na'o le downloadina o le talosaga e fetaui, e mafai ona e liliu lau telefoni fe'avea'i i se fa'atonu mamao e fa'atonutonu ai meaafale ma fale atamai.

I se faapuupuuga, faatasi ai ma le alualu pea i luma o le faasaienisi ma tekinolosi, o ituaiga o pulega mamao ua faateleina ma sili atu ona tele, lea e aumaia ai le tele o le faigofie i olaga o tagata.I le lumanaʻi, o le a faʻaauau pea ona atiaʻe ma tuputupu aʻe le faʻaogaina mamao, tautua tagata soifua i le tele o matata. 

E mafai e se fa'atonu mamao ona fa'aogaina masini eseese?Ioe, o nisi fa'atonuga mamao e lautele, ma e mafai ona latou fa'aogaina le tele o masini e fa'aogaina ai ituaiga eseese po'o fa'ata'ita'iga.Ae ui i lea, e taua le faʻamautinoa o lau faʻatonuga mamao e fetaui ma masini e te manaʻo e pulea.


Taimi meli: Apr-13-2023