itulau_fanua

Tala Fou

Pule mamao leo Bluetooth

Ua faasolosolo malie lava ona suia e le Bluetooth voice remote control le infrared remote control, ma ua faasolosolo malie ona avea ma meafaigaluega masani o pusa seti pito i luga o le fale i aso nei.Mai le igoa o le "Bluetooth Voice Remote Control", e masani ona aofia ai vaega e lua: Bluetooth ma leo.O le Bluetooth e maua ai se alalaupapa ma se seti o faʻasalalauga faʻasalalauga mo faʻasalalauga faʻamatalaga leo, ma iloa ai e le leo le taua o le Bluetooth.I le faaopoopo atu i le leo, o ki o le Bluetooth leo faʻatonutonu mamao e tuʻuina atu foi i le pusa seti-pito e ala i le Bluetooth.O lenei tusiga o loʻo aoteleina ai nisi o manatu autu o le Bluetooth leo faʻatonutonu mamao.

1. Le nofoaga o le "Voice" faamau ma le pu faaleotele leo o le Bluetooth leo pulea mamao

E tasi le eseesega i le va o le Bluetooth voice remote control ma le masani infrared remote control i tulaga o faamau o le muamua o loʻo i ai se faʻaopoopoga "leo" ma se pu faaleotele leo.E na'o le tagata fa'aoga e tatau ona taofi i lalo le "Voice" button ma tautala i totonu o le masini faaleotele leo.I le taimi lava e tasi, o le masini faaleotele leo o le a aoina le leo o le tagata faʻaoga ma lafo i le pusa seti pito i luga mo auʻiliʻiliga pe a maeʻa faʻataʻitaʻiga, quantization, ma encoding.

Ina ia maua se poto masani leo latalata i le fanua, o le faatulagaga o le "Leo" faamau ma le tulaga o le masini faaleotele leo i luga o le pulea mamao e faapitoa.Ua ou vaʻaia ni leo mamao mo televise ma pusa OTT seti, ma o latou "leo" ki o loʻo tuʻuina foi i tulaga eseese, o nisi e tuʻu i le ogatotonu o le mamao mamao, o nisi e tuʻu i le pito i luga. , ma o nisi e tuu i le pito i luga taumatau o le itu taumatau, ma o le tulaga o le masini faaleotele leo e masani ona tuu i le ogatotonu o le pito i luga.

2. BLE 4.0~5.3

O le Bluetooth voice remote control o loʻo i ai se puʻe Bluetooth faʻapipiʻiina, lea e faʻaaogaina ai le malosi e sili atu nai lo le faʻaogaina mamao o infrared.Ina ia faʻaumiina le ola o le maa, o le Bluetooth voice remote control e masani ona filifilia le BLE 4.0 poʻo le maualuga maualuga e avea ma tulaga faʻapitoa faʻatinoga.

Ole igoa atoa ole BLE ole "BlueTooth Low Energy".Mai le igoa, e mafai ona vaʻaia o le maualalo o le mana faʻaaogaina o loʻo faamamafaina, o lea e fetaui lelei mo le Bluetooth leo mamao.

E pei o le TCP/IP protocol, o le BLE 4.0 o loʻo faʻamaoti mai ai foi se seti o ana lava tulafono, e pei ole ATT.E tusa ai ma le eseesega i le va o le BLE 4.0 ma le Bluetooth 4.0 poʻo le lomiga muamua Bluetooth, ou te malamalama e pei o lenei: o le lomiga i luma o le Bluetooth 4.0, e pei o le Bluetooth 1.0, o le Bluetooth masani, ma e leai se mamanu e fesoʻotaʻi ma le maualalo o le eletise;mai le Bluetooth 4.0 I le taimi muamua, o le BLE protocol na faʻaopoopo i le Bluetooth version muamua, o lea o le Bluetooth 4.0 e aofia uma ai le Bluetooth protocol masani muamua ma le BLE protocol, o lona uiga o le BLE o se vaega o le Bluetooth 4.0.

Tulaga feso'ota'iga fa'alua:

A maeʻa ona faʻafesoʻotaʻi ma fesoʻotaʻi le taʻavale mamao ma le pusa seti, e mafai e le lua ona faʻasalalau faʻamatalaga.E mafai e le tagata faʻaoga ona faʻaogaina ki mamao ma ki leo e pulea ai le pusa seti.I le taimi nei, o le tau autu ma faʻamatalaga leo e auina atu i le pusa faʻapipiʻi e ala i le Bluetooth.

Tulaga moe ma le tulaga galue:

Ina ia faʻaumiumi le ola o le maa, pe a le faʻaogaina le masini mamao mo se vaitaimi, o le a otometi lava ona moe le masini mamao.I le taimi o le moe o le mamao mamao, e ala i le oomiina o soʻo se ki, e mafai ona faʻagaoioia le mamao mamao, o lona uiga, e mafai e le faʻatonuga mamao ona pulea le pusa seti i luga o le ala Bluetooth i le taimi nei.

Fa'amatalaga taua o le Bluetooth

O fa'amau ta'itasi o le fa'atonu mamao ole leo Bluetooth e fetaui ma le tau ole ki ole Bluetooth.O loʻo i ai se faʻalapotopotoga faʻavaomalo e faʻamatalaina se seti o ki mo keyboards, ma o le faaupuga o keyboard HID keys.E mafai ona e fa'aogaina lenei seti o ki HID keyboard e fai ma ki Bluetooth.

O loʻo i luga o se aotelega o manatu faavae ma tekinolosi o loʻo aʻafia i le Bluetooth leo faʻatonutonu mamao.O le a ou faasoa puupuu atu iinei.Fa'afeiloa'i e fai fesili ma talanoaina fa'atasi.


Taimi meli: Sep-21-2022